14 Nisan 2009 Salı

Bir Sonbahar Günü


Kadın :" İki saatten beri peşimde. Artık halim kalmadı. Acaba bana bakıyor mu? "

Erkek: " Bir yüzünü çevirsen, ne olacak sanki. "

Kadın: "Be adam, tepeye oturacağına gel de yanıma otur. "

Erkek: "Yanına gitsem kızar mı acaba? Biraz korkmuş gibi."

Kadın: "Karnım çok aç. Üstelik sıkıştım da. "

Erkek: "İkimizde yalnızlık çekiyoruz işte. Neden bu kadar inat ediyorsun ki?"

Kadın: "Şöyle manzara izliyormuşum gibi yapayım da onunla ilgilendiğimi sanmasın. "

Erkek: "Benimle ilgilenmiyor galiba. Kahretsin, ben de bırakıp gidemiyorum ."

Kadın: "İlk andan beri, beni çok etkiledi. Çok yakışıklı. Bir de bana bak, ayy! En bakımsız günüm."

Erkek: "Ne güzel saçları var, rüzgârda bir tüy gibi uçuşuyor. "

Kadın: "Geçen arkadaşın baktığı fal doğru çıkıyor galiba. Kısmetin var demişti. "

Erkek: "Şu yaptığıma bak, bir kadının peşinden nerelere geldim ama buradan öteye gidecek cesaretim yok. "

Kadın: "Eğer tanışırsak, yaza kadar nişan falan yaparız artık."

Erkek: "Bırak oğlum sen bu işleri. Daha doğru dürüst bir işin yok. Beni böyle ne yapsın ki?"

Kadın: "Biraz daha bekleyeyim. Buraya kadar geldiğine göre mutlaka söyleyecek bir şeyleri vardır."

Erkek: "Allah bilir, beni serseri, kapkaççı gibi biri sanıyordur. "

Kadın: "Aslında ben de yanına gidebilirim, tanışabilirim ama o zaman da beni hafif biri gibi algılar. Hem ben bayanım, o gelsin. Ne diyecekse desin. "

Erkek: "Yok, yanına gidemem. Beni tersler, bağırır belki."

Kadın: "Hava da kararmaya başladı. bunun benimle alakası yok galiba . Evli falandır, kendine günlük eğlence arıyordur, kimbilir. "

Erkek: "En iyisi ben yoluma gideyim ama Allah için hem güzel, hem de hoş kız. "

Kadın: "Biraz daha geç kalırsam, annem beynimi parçalayacak. Zaten bunun da geleceği yok. Yine ben, kendi kendime gelin güvey oldum işte."


15.04.2009

3 yorum:

DraMelo dedi ki...

Tüh, gittiler. Yazık oldu.

temizruh dedi ki...

hep böyle olmuyor mu?

Sis dedi ki...

hahahhaa teşekkürler yaa.çok eğlenceliydi okumak.elinize sağlık.ahh bu iç seslerin bize ettiği zaten:))