12 Nisan 2008 Cumartesi

SANA


Sana anlatıyorum yine de.
Sen de gidenlerdensin, hem de arkasına bakmadan çekip gidenlerdensin ama
Ben yine de sana anlatıyorum
Duymasan da olsun
Sayıyorum bu gece, matematiğimi zorluyorum.
Varanları değil gidenleri sayıyorum.
Sarhoşluktan mı ben bunları çifter çifter görüyorum?
İçki ne varsa içtim içinde
Bu gece bardağı boş görüyorum.
Başrolu sana veriyorum, oyununun hatrına. Giden 1 sen ol.
Yormam seni bundan sonra artık fazla rolun yok, benden geriye kalanlarda.
Tüm rolun yok olanlarda.
Benim tahammülümde mesela, giden 2 olsun.
İnancım olsun mesela giden 3.
Dostluğa, aşka, saflığa, saygıya... kampanya paketi bu.
Birini alana hepsi bedava.
Keyfimi sayayım mı? Giden 4 olsun.
Huzurum olsun benden sana hediye, giden 5.
Güvenimi sayayım laflara, bakışlara, giden 6 olsun.
Zamanı saymak zor saniye mi baz alayım dakika mı?
Aylarca zamanım, giden 7 olsun.
Lanet olsun Bu gidenler varıyor mu sana ? İşine yarıyorsa ne mutlu bana.
Üçün beşin hesabını yapmam, helal olsun.
Benim avcum kadar mutluluğum vardı, o da gitti sonra.
Amma çok ağladım bu ara!!

2 yorum:

DraMelo dedi ki...

sevgili okurlar =))) değiştirilmeye musait bir yazıdır, varsa onerileriniz modifiye edebilirm...

DraMelo dedi ki...

sevgili okurlar =))) değiştirilmeye musait bir yazıdır, varsa onerileriniz modifiye edebilirm...