14 Nisan 2008 Pazartesi

bence zarlar hileli...


Bazen hiç sevmiyorum seni...gerçekten!!! Ne olur sanki tüm normal sevgililer gibi kız arkadasının kazanmasına izin versen??? Ne olur kırmasan da görmezden gelsen? Ne olur zarlara üfleyip düşeşleri hep yek yapsan? Her fırsatı degerlendirme çaban neden?????

Bu oyun neden böyle çileli oldu birden???

Dün sabah olsaydı belki bu kadar sinirlenmezdim. Bir baska acayip telefon daha gelmemis olsaydı dün, şimdi kazanmak ya da kazanamamak umurumda olmazdı, mavi gozlerine dalıp gitmiş olurdum; paraymış, pulmuş, kapıymış, zarmış... hikaye olurdu hep. Ama lanet olası bir kadın sesi işte.

Kaç gündür bilemedim, neredeyse bir haftadır baska baska sesler otup duruyor telefonumda. Hepsinin de seninle ilgili bir iddiası var, bir anısı var; illa benimle paylaşmak istediği!!!

Sen de ‘vallahi geldim oyuna’ desen... belki affolunursun tarafımdan... tabi önce özür dileyebilmen için neye bozuldugum hakkında en azından bir tahminin olmalı. Ve tabi bozuk oldugumu farketmek için de birkaç ipucuna ihtiyacın olacak.

İnanmamayı daha dayanılabilir buldum da ben, o yuzden haberin yok tabi senin olan bitenden. Sen anca oyununu oyna karsımda, kır pullarımı kır daha. Su aldıgın kapıları da sayıyorum aklında bulunsun! Yarın, öbür gün cıkacak acısı. Kadınların genel taktigidir ya bu, asıl meseleyi alakasız meselelerle bezeyip kavga cıkarmak. Bizim kavgamız da tavla yuzunden olacak hazırlanıyorum.

Genc bir kadın sesine benziyordu...sadece dünkü degil ki, birçoğu... benden bile genç olabilirler hatta...gerçi buna sasırmamalıyım sanırım, beni genc oldugum için sevmedin mi bir yerde? Senden daha genc oldugum için? O zaman daha da genc birini bulma fikri neden cazip gelmesin? Beni tavladıgın gibi engin bilgin ve koruyuculugunla, herhangi birini tavlayamaz mısın sanki? Belki aldıgın kapılar bunu ifade ediyordur ha?? Bak bu yedinci kapın oluyor...

Bu nasıl bir mars yarabbim, daha fazlasına hicbir insanoglu sahip olamaz zaten!! Baska kalmadı zaten... senin baska kapın kalmadı...

Ben de bunlarla avunurum ne yapayım, cok kadın hiç kadındır derler ya, kapı kapı aşk aramak da belki senin marsın olur...

Aklım baska yerlerde, hangi pulum nerde iyice şaşırdım artık... o yuzden sen salla zarları gene, ben nasılsa başka biri gibiyim artık.

3 yorum:

DraMelo dedi ki...

(special thanks to mirkelam=))

şurası olmamış burası tutmamış derseniz, değiştirmeye varım.

Adsız dedi ki...

ahahahhaha =)))) resmim cok hosuma gitti!!!
melis

HALİL GÖKHAN dedi ki...

yakışıklı çocuk ama:))