20 Temmuz 2008 Pazar

şiir


Yaz
Satırbaşı
Sen şiir yazar mısın arkadaşım?
Ben yazarım.
Bir satırı öbürünü tutmaz.
Kime anlatırım, kime yazarım hiiiç belli olmaz.
Bana duygusuz damgası vurduklarından beridir kimseye sesim çıkmaz.
Korkularındandır bilirim.
Az daha dursam yanlarında erkekliklerinden eser kalmaz.
Bakma sen bana ben affettim onları.
Şimdi dünya dönüyor yine, başım hafif dumanlı.
Sırf üzülmesinler diye atıyorum bu kahkahaları.
Dün gece de sarhoştum biliyor musun,
Skeç skeç aktı hayatım gözümün önünden polise kimlik gösterirken....
Ama her şey aynıydı biliyor musun
Yani tüm felsefem...
Kafam güzel mi yaşıyorum hep yoksa ben?
Dün gece sarhoştum biliyor musun
Ben kolay kolay sarhoş olmam derken
Dudaklarım uyuşmuş kim bilir yine kime kimi anlatırken...
Ben sarhoş olmam biliyorsun
Belli ki canım çekmiş biraz sorumsuzluğu
Ağır gelmişim kendime biraz, yıkmışım yanımdakine varlığımı
Diyet mi yapmalı, kilo mu vermeli
Nasıl kaldırır insan kendini dili damağı kuruyken...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Skeç skeç aktı hayatım gözümün önünden polise kimlik gösterirken....
dizesini ben yazmak isterdim. Çok kıskandım şimdi:)

AYŞE AY

DraMelo dedi ki...

teşekkür ederim ayşecim, bi kısmını sen yazmışsın gibi davranalım mı =))) Ayşe'den kopya çektim ben aslında =))

HALİL GÖKHAN dedi ki...

yakaladım kopyacılar sizi:))